3CX Phone System for Windows

3CX Phone System for Windows 


 

Економія !!!


...це

Фінансовий дохід !!! 


...це

Ні в чому собі не відказуєш !!! 


...це

 Життя в задоволення !!!

 

                     10 ключових переваг !!!
 
 
 
 

3.Уніфіковане адміністрування і моніторинг

4. Економія за рахунок використання наявного апаратного забезпечення

5.Більше можливостей, завдяки технологіям Windows

6.Незалежність від постачальника і апаратної платформи: немає прив'язки до виробникові АТС

7. Хороша відмовостійкість, завдяки простому резервуванню АТС

8. Хороша масштабованість, завдяки платформі Windows

9. Проста інтеграція з популярними бізнес-додатками

10. Просте створення голосових програм, що підвищують продуктивність    бізнесу  

 

 
 

1.Просте і зрозуміле управління внутрішніми номерами і зовнішніми лініями. Оскільки АТС 3CX - це звичайна програма під Windows із зрозумілим графічним інтерфейсом, управляти зовнішніми і внутрішніми лініями набагато простіше, ніж у апаратних АТС або Linux-збірках. Додаткові номери, зовнішні лінії, маршрути. Все конфігурується декількома кліками миші. І зовсім не потрібно звертатися  до висококваліфікованих фахівців з налаштування міні  

 ПОВЕРНУТИСЬ

2. Програмне рішення дешевше і краще масштабується. Найважливіша перевага, яким володіє будь-яка програмна VoIP АТС, і 3CX зокрема, - це набагато менша вартість у порівнянні з традиційними рішеннями. У таблиці, наведеній нижче, порівнюється звичайна АТС Siemens і АТС 3CX з рівними можливостями. Розрахунки показують, що система Siemens, тільки при початковому капіталовкладенні, коштує в 4 рази дорожче! Надалі, при розширенні бізнесу, вам доведеться оснащувати традиційну АТС платами розширення та іншими дорогими функціональними модулями. Можливо, в якийсь момент вам зовсім доведеться замінити систему на більш досконалу. Однак, програмна АТС, по-перше, має безліч функцій вже «з коробки» (факс-службу, зв'язок між філіями, користувальницькі правила і т.д.) і, по-друге, оновлюється шляхом звичайної переустановлення програми.

 

 Siemens                                       3CX

      100 доп.номеров                         Программное обеспечение 3CX:   €1,150

   30 линий Шлюз                           Patton:                                 €1,800

        Модуль CTI                               100 SIP телефонов Linksys:          €4,500

Модуль голосовой почты                Голосовая почта, автосекретарь

        Модуль автосекретаря                 Факс,связь между филиалами и т.д.  €0

     Стоимость: €30,000                      Стоимость:                            €7,450

 Стоимость расширения: €∞           Стоимость расширения: минимальна

                                                             

 ПОВЕРНУТИСЬ

3. Уніфіковані адміністрування і моніторинг. Програмну АТС значно простіше впроваджувати і адмініструвати. Адже це просто ще одна служба Windows! Не потрібно освоювати мудровану процедуру поновлення чергового «чорного ящика» під Linux, яка, до того ж, може пройти невдало,зруйнувавши систему. Замість цього ви використовуєте звичні і стандартні засоби управління та моніторингу Windows. Оновлення системи - такий же зрозумілий процес,як оновлення будь-якого ПО для Windows. Ви завантажуєте нову версію з Інтернет і реінсталюєте  систему. Весь процес займає не більше 10 хвилин.3CX Phone System має стандартні інтерфейси моніторингу, підтримувані системою Windows: Моніторинг стану, завантаження процесора і пам'яті сервісами 3CX Phone System. Автоматичний перезапуск сервісів при необхідності. Моніторинг кількості викликів, SIP реєстрацій і портів через лічильники продуктивності Windows (performance counters).Фіксація критичних подій, таких як помилки реєстрації, за допомогою журналу подій Windows (Windows Event log).Вельми важливо, що ви можете стежити за системою 3CX за допомогою прийнятих у вашій компанії коштів мережево

 ПОВЕРНУТИСЬ

4. Економія за рахунок використання наявного апаратного забезпечення. Сучасні сервери, як правило, мають хороший запас потужності. Тому,програмна АТС 3CX цілком може бути запущена на вже наявному сервері разом з іншими мережевими службами. Очевидно, що економить кошти компанії на обладнанні, на електроенергії, і, досить суттєво, на оплаті праці системного адміністратора. Таблиця, наведена нижче, показує завантаження процесора і пам'яті сервера з ОС Windows Small Business Server і 3CX Phone System, що забезпечує 16 одночасних викликів. 3CX настільки невимоглива до ресурсів, що може успішно працювати паралельно з іншими додатками, анітрохи їм не заважаючи. Назад до переліку переваг

Використання ресурсів сервера системою 3CX Phone System

Специфікації сервера Intel Core 2 Duo CPU, E 4500@2.20 GHz, 4 Gb. RAM, 50 Gb HDD SATA, 100Mbps мережева карта. Операційна система Small Business Server 2003 R2. Встановлені програми IIS, Exchange Server, DNS, DHCP і Active Directory. Навантаження на Exchange Server (використовується Exchange Load Simulator) 25 активних користувачів (відправка поштипланування зустрічейперевірка нових листів). Завантаження процесора Exchange Server 10-15% Версія 3CX Phone System V7.1.6591 Одночасне кількість комутацій3CX.16 паралельних викликівЧастота викликів 0,5 виклику в секундуВідповідає 2000 викликам в час.Загрузка процесора сервісами 3CX Phone System Менше 15% Завантаження пам'яті сервісами 3CX Phone System 300 мегабайтвключаючи web сервер Cassini Пікова завантаження процесора 30-40

ПОВЕРНУТИСЬ

5. Більше можливостейзавдяки технологіям WindowsПовільне впровадження інновацій віндустрії відомчих АТСу великій мірі обумовлено тимщо традиційні АТС працюють на власнихзакритих платформахЦі платформи вельми обмежені в можливостях і мають морально застарілі засоби розробки. Але платформа Windows забезпечує розробників 3CX новітніми технологіями, такими, наприклад, як. NET. Таким чином, досягається значне скорочення циклу впровадження інновацій. Можна використовувати вже наявні можливості платформи Windows, а не розробляти їх з нуля. Наприклад, 3CX використовує такі критичні технології Windows як мережевий моніторинг, резервне копіювання, віртуалізація і web сервер. Для підтвердження цих фактів можна привести в приклад процес розробки 6 версії системи: всього за 20 тижнів були розроблені і додані 10 нових технологій:і конференцзвьязок, пейджинг, інтерком, факс і т.д. П'ять місяців - і перед нами телефонна система наступного покоління! Замовники починають використовувати всі нові можливості, витративши всього кілька хвилин на оновлення програми. Міць програмної АТС 3CX - у швидкості реалізації нових функцій, несучих конкурентні переваги її власникам! назад

ПОВЕРНУТИСЬ

 6. Незалежність від постачальника і апаратної платформи: немає прив'язки до виробника АТС.

Програмна АТС базується виключно на відкритих стандартах. Протокол SIP, що використовується в системі, стандартизований світовою спільнотою і не прив'язаний ні до одного з виробників. Ви можете використовувати SIP обладнання будь-яких виробників і послуги будь-яких SIP операторів. Ви можете комбінувати різне обладнання та різних операторів - як вам зручно! Ви можете навіть підключитися з мережі Skype і здійснювати дзвінки через неї.назад

ПОВЕРНУТИСЬ

 7. Хороша відмово стійкість, завдяки простому резервуванню АТС.Програмна АТС передбачає, крім іншого,просте резервування системи. 3CX включає модуль резервного копіювання, який створює повну резервну копію Windows системи, кількома натисканням миші. У разі апаратного збою, ви можете повністю відновити систему на іншому комп'ютері за кілька хвилин. Якщо система запущена на віртуальній машині, можна використовувати утиліту резервного копіювання Hyper V, яка збереже образ диска з Windows і 3CX, і навіть запише його на DVD! У разі виходу з ладу звичайної АТС, ви будете залишатися без зв'язку аж до фізичної заміни системи. Приблизно ця ж ситуація виникне при використанні «чорного ящика» з Linux - установка збірки на новий сервер потребують пере настроювання ОС Linux.

ПОВЕРНУТИСЬ

 8. Хороша масштабованість, завдяки платформі Windows. Програмна АТС має практично необмежені можливості розширення, завдяки потужності сучасних серверних платформ. Апаратні АТС, або системи з «прошитої» Linux - збіркою, обмежені кількістю вбудованих телефонних портів, або потужністю сервера і обсягом пам'яті. Стандартна АТС швидко впирається в апаратні обмеження, як тільки виникає необхідність підключення до нових операторів, додавання внутрішніх лінії, або введення голосових конференцій.назад

ПОВЕРНУТИСЬ

 9. Проста інтеграція з популярними бізнес - додатками. Ще одна важлива перевага програмної АТС для платформи Windows - проста інтеграція з наявними бізнес - додатками. Порівняйте це з «чорним ящиком», який вміє тільки «дзвонити», і ніяк не пов'язаним з рештою корпоративною мережею. Саме ця інтеграція додає нову функціональність в вашу IT систему, підвищуючи загальну продуктивність бізнесу. 3CX Phone System відразу готова до інтеграції з Microsoft Outlook, Salesforce.com та іншими CRM системами, підвищуючи ступінь лояльності ваших клієнтів. Також 3CX може працювати спільно з Microsoft Exchange 2007 Server. Для інтеграції з практично будь-якою системою CRM, 3CX має простий і добре документований 3CX CRM API інтерфейс.

ПОВЕРНУТИСЬ 

 10. Просте створення голосових програм, що підвищують продуктивність Бізнесу. АТС під Windows працює у вашій мережі і взаємодіє з іншими мережевими додатками. Тоді, чому ж не піти далі, створивши голосовий додаток для автоматизації рутинних процесів у вашій компанії? Ця програма могла б принципово поліпшити процес обслуговування клієнтів і заощадити кошти на персоналі. Наприклад, такий додаток може приймати введення користувача з клавіатури телефону, звертатися до бази даних і видавати відповідь, відповідно до запиту. Хороший приклад - гарантійний сервіс, зателефонувавши в який і ввівши номер квитанції, клієнт чує стан готовності ремонту. 3CX Visual Voice XML редактор, дозволяє створювати серйозні голосові програми, буквально кількома натисканням миші.назад

ПОВЕРНУТИСЬ

 

                        з 1970 по 2008р.

              Технології АТС практично не 
                    розвиваються!    

Часом створюється враження, що в бізнесі традиційних АТС час зупинився.

Міні АТС 70-их років принципово нічим не відрізняється від сучасних систем. Вони

дуже схожі і зовні, і за своїми можливостями. Це тим більше вражає, що за

ці 40 років в IT бізнесі спостерігається колосальний прогрес при одночасному

зменшенні вартості пристроїв.

Однак, телефонні системи також можна принципово вдосконалити. І

зробити це можливо тільки перейшовши на програмні рішення.

Істинно програмна АТС - це не вбудована система!

Слід розуміти, що програмна АТС - це стандартна програма, що працює на

звичної операційній системі і керована звичайним системним інженером

середньої кваліфікації. Це не чергова екзотична «збірка» з «адаптованим»

клоном Linux, пристрій якої знає тільки той, хто її збирав! IT-керівники

завжди будуть прагнути до відмови від «чорних ящиків» на користь стандартної платформи,

тому що вони хочуть дійсно КЕРУВАТИ своїми програмними системами.

 

Програмне забезпечення - VoIP телефонна станція 3CX Phone System ліцензується за кількістю одночасних викликів, включаючи зовнішні та внутрішні виклики.сі версії 3CX Phone System підтримують необмежену кількість внутрішніх номерів (Extensions) і зовнішніх ліній (Trunks).Всі р едакції 3CX Phone System включають 1 рік безкоштовних оновлен, (Upgrade Insurance), включаючи перехід на нову версію системи.

     

                                                  вартысть                       

 


3CX Phone System for Windows3CX Phone System for Windows -це програмне забезпечення під Windows, яке встановлюється на звичайний комп'ютер і виконує функції офісної міні АТС.

3CX комутує виклики між абонентами, однак робить це не за допомогою дорогої електроніки, як звичайна АТС, а програмно. Для того щоб така комутація була можлива, людський голос спочатку кодується в цифрову форму й передається по звичайній комп'ютерній мережі. Щоб направити виклик потрібному абонентові Voip АТС 3CX використовує правила, які вказуються через WEB інтерфейс керування.
В остаточному підсумку, ви зацікавлені збільшити прибуток свого бізнесу. . Збільшити його можна й скоротивши витрати.Програмна телефонна система, побудована на стандарті SIP, дозволить вам відмовитися від телефонного розведення, використовувати Інтернет для телефонних викликів і використовувати SIP телефони, які значно дешевше «фірмових» телефонів апаратних АТС. Voip міні АТС також дозволить вашим співробітникам працювати удаленно, наприклад з будинку. Ви зможете налагодити безкоштовний зв'язок між філіями, безкоштовно дзвонити закордон, мати із собою свій внутрішній офісний номер у будь-якім місці й у будь-який час. Використовуючи ці можливості Voip АТС, ви одержите негайну економію в перший же день після покупки!

Програмна АТС, софтова АТС, software Phone System. 



edt-admin Адміністратори

Автор: edt-admin



Коментарів поки немає, додайте свій!

Ваш аватар
Ви увійшли як Гість   

Питання: Париж - це столиця (Італії, Франції, Англії)? (впишіть правильну відповідь)

Відповідь: